Kraina Podkarpackie
Przedsiębiorstwo w czasie pandemii COVID-19 - bezpłatne spotkania dla przedsiębiorców
Szanowni Państwo,
w imieniu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego oraz firmy doradczo-szkoleniowej INNpuls serdecznie zapraszamy wszystkich przedsiębiorców z Podkarpacia na cykl czterech szkoleń „Przedsiębiorstwo w czasie pandemii COVID-19”.
Spotkania mają charakter otwarty i prowadzone są z wykorzystaniem aplikacji ClickMeeting (nie wymaga instalacji).
Liczba miejsc ograniczona.
Udział jest bezpłatny i możliwy po uprzedniej rejestracji.
https://innpuls.clickmeeting.com/
Program i tematy spotkań informacyjnych:
START: 12 listopada, godz. 9:00-13:00
TEMAT 1: Wdrożenie i organizacja pracy zdalnej w przedsiębiorstwie.
W trakcie meetingu dowiesz się między innymi:
✔czy Twoja firma powinna przejść na model pracy zdalnej?
identyfikacja szans i zagrożeń jakie wynikają z przyjęcia modelu pracy zdalnej,
✔ jakie są wymagane zasoby techniczne do prowadzenia pracy zdalnej?
✔ komunikacja w przedsiębiorstwie,
✔ procesy księgowe,
✔ zarządzanie kadrami
✔ oraz ćwiczenia praktyczne - case study
START: 17 listopada, godz. 9:00-13:00
TEMAT 2: Gospodarka bezodpadowa
✔ dochodzenie do gospodarki obiegu zamkniętego w przedsiębiorstwie,
✔ cykl obiegu surowców, materiałów, produktów oraz odpadów w gospodarce o obiegu zamkniętym,
✔ najważniejsze krajowe oraz unijne normy i uregulowania dotyczące gospodarki odpadami.
START: 19 listopada, godz. 9:00-13:00
TEMAT 3: Organizacja sprzedaży przez Internet
✔ jak powinien wyglądać model sprzedaży?
✔ wybór odpowiedniego kanału dystrybucji, własny sklep internetowy
✔ sprzedaż na portalach aukcyjnych,
✔ sprzedaż poprzez media społeczności we
✔ ćwiczenia praktyczne - case study
START: 2 grudnia, godz. 9:00-13:00
TEMAT 4: Wsparcie dla przedsiębiorców w dobie pandemi COVID-19
✔ źródła i metody wsparcia oferowane przez instytucje rządowe, samorządowe, organizacje pozarządowe i banki
W załączeniu przesyłam materiały promujące.
LINK DO REJESTRACJI MIEJSC NA SPOTKANIA:
https://innpuls.clickmeeting.com/
LINK DO WYDARZENIA NA FB: